Однією з найважливіших проблем сучасної освіти, на мій, погляд, є помітне зниження зацікавленості учнів до навчання.
Тому свою роботу я підпорядкувала впровадженню інноваційніих технологій навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури. Моїм творчим кредом є слова Сократа: “У кожній дитині - сонце, тільки дайте йому світити”. Ні для кого не секрет, що повноцінні тільки ті знання, які дитина здобула власною активністю.
Таким чином оновлення змісту освіти у 21 столітті вимагає розв’язання складної проблеми, як перетворити гігантський масив знань в індивідуальне надбання та знаряддя кожної особистості. Адже світ “інформаційного вибуху”, який формує нові взаємовідносини між дитиною і знаннями, стає все складнішим, тому молодь потребує вміння розв’язувати складні проблеми, критично ставитися до обставин, порівнювати альтернативні точки зору та приймати зважені рішення.
Отже, головним завданням освітнього процесу є розвиток в учнів умінь і навичок саморозвитку особистості шляхом упровадження інноваційних технологій, організації процесу навчання та створення належних для цього умов.
Немає коментарів:
Дописати коментар